Tuesday 25 January 2011

Nu xxx vi!

Jag är lite allergisk mot "nu kör vi!"-rubriker i samband med motion på bloggar. Men nu tar vi våra lökringar och burritos-stinna magar och lunkar ut för att jogga! Mitt lockbete är Filip och Fredriks podcaster, jag får bara lyssna på dem om jag motionerar samtidigt.


Fast jag undrar om deras babbel sabbar mitt inre lugn, jag kanske bara borde blicka ut över Stilla Havet i tystnad? 


Obs! Det är inte sälar, delfiner eller sjölejon som ligger och skvalpar i vattnet utan helt vanliga homo sapiens. Med surfbrädor och våtdräkt alltså, det är alldeles för kallt för att bada.

2 comments:

  1. Åh jag älskar deras podcasts! Har precis laddat ner Två nötcreme och en moviebox också, ser fram emot att lyssna :D

    ReplyDelete
  2. Åh ja, jag läste den när den kom ut men jag kanske skulle lyssna på den ändå!

    ReplyDelete